باورهایِ سفید شبیه صدایِ سکوت

در آغوش کشیدنِ کلمات به هنگامِ بی قراری!

باورهایِ سفید شبیه صدایِ سکوت

در آغوش کشیدنِ کلمات به هنگامِ بی قراری!

حسِ گلایِ خشک شده لایِ دفترمو دارم! بو ندارم، طراوت و تازگی ندارم، خشکم اما هستم؛ یه گوشه لایِ دفترچه ی دنیا دارم خاک میخورم؛ برای آدمها پر از خاطره ام اما بی محتوام! کاش حداقل خودم میفهمیدم شبیه چی یا کی هستم!

آخرین نظرات

شبِ به دنیا آمدنت.

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۸ ب.ظ

سلام عزیز تر از جانم

بیا جشن بگیریم روز میلادت را، بیا لبخند بزنیم! امشب همه چیز را فراموش کن و برای به دنیا آمدنت شادی کن. تو همیشه رنج ها را پذیرفتی، با آنها کنار آمدی و صبوری کردی؛ امشب برای لحظاتی همه چیز را فراموش کن. دوست دارم قلبِ آبی و دریایی ات دست از طوفانی بودن بردارد و موج ها آرام به ساحل برسند، هوای دلت ابری نباشد و آفتابِ محبت بر رگ های اکلیلیِ قلبت بتابد. لطفا به هنگامِ فوت کردن شمع ها چشمانت را ببند، لبخند بزن و به خودت افتخار کن چون دوست دارم تو را همیشه سرزنده و شاداب ببینم!

و باید بگویم که من، برایِ محبت هامان، قدم زدن هامان، آغوش ها و بوسیدن هامان، برای نامه نوشتن ها، شعر خواندن ها، برایِ آشپزی کردن ها، نقاشی کشیدن ها، برای همه چیز از تو ممنونم. برای سازهایت که من همیشه اولین نفری بودم که آنها را میشنیدم، برای ذوق کردن هایت به هنگام هدیه گرفتن و هدیه دادن، حتی برای شناختنت و خبر داشتن از جزئیاتِ علاقه ها و نفرت هایت از تو و خدا ممنونم!

 برایت عاقبت بخیری و برآورده شدن آرزوهایت را از خدای مهربان خواستارم!

تولدت مبارکمون:)💙

۲۸ مهر ۱۴۰۰

۰۰/۰۷/۲۷ موافقین ۴ مخالفین ۰
نهال :))

نظرات  (۱)

سلام.

درخت های باغ زندگیتون همیشه شاداب و پر شکوفه باشد. ان شاءالله

پاسخ:
سلام تشکر و همچنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی